Kultura w Twoim domu

Z nami będziesz na bieżąco

Sukces firmy w dłuższej perspektywie , czyli budowanie prestiżu programem lojalnościowym

Sukces w sprzedaży ma wiele imion. Dojście do satysfakcjonującego pułapu wymaga wielu lat doświadczeń, nieraz bazujących na trudnych kampaniach, zaciskaniu pasa, ograniczeń wydatkowania. Na dłuższą metę o klienta zadbamy stawiając na strategiczne programy lojalnościowe.


więcej w temacie
Napisał: Benjamin Linh VU
Na podstawie: http://www.flickr.com
Na takie rozwiązanie pozwolą sobie najczęściej przedsiębiorstwa z większym budżetem, które nie obawiają się większej inwestycji. Takowej, która nie przyniesie zysku w perspektywie dnia, czy tygodnia, ale która procentuje na dalszą przyszłość.

Zajrzyj do wpisu, który umieściliśmy pod tym linkiem i czytaj to (https://www.tuv.com/pl/poland/uslugi/systemy_zarzdzania/zywnosc_pasze_zwierzece/haccp_pl/haccp.html) na ów temat, który widocznie Cię zaciekawił. Nie zwlekaj!

programy lojalnościowe (polecane) to proces skrupulatnego budowania więzi, zaufania między dostawcą usług, a konsumentem. Drugorzędne znaczenie ma tutaj branża - ekonomia, sklepy spożywcze, części gospodarcze, zakłady przemysłowe - wszędzie tam inwestor ma w planach rozwoju firmy inwestowanie w „lojalkę”. A więc pakiet nie tylko pełen jednorazowych gadżetów i prezentów okazjonalnych, a długofalowych badań, ankiet. Programem lojalnościowym zbudujemy trwałą więź, opartą nie tylko na maksymalizacji zysków.

Zabiegi reklamowe, nastawione na intensywną promocję wszelkich usług (własność intelektualna, dostawy, handel) od programów budujących lojalność odróżnia nie tylko czas trwania. Często promocyjny zabieg pełny jest rynkowych zagrywek typu sprzedać, zarobić, dorobić się. Statystycy ostrzegają, iż przybieranie podobnych strategii niejednokrotnie kończy się spadkiem wyników zysków większości firm. Program budujący więź staje się w tym momencie środkiem prostującym, pokazaniem, że firma potrafi wyjść naprzeciw klienta nie tylko po jego pieniądze.

prezes firmy
Napisał: Benjamin Linh VU
Na podstawie: http://www.flickr.com
I nie jest to tylko kwestia obdarowania nas super obniżką - każde zakupy „niewypały” sprawią, że jako klienci odwrócimy się do rywali. Którzy, jak wiadomo, nie śpią. Sondowanie klientów przez korespondencję, przesyłanie ankiet czy zbieranie anonimowych odpowiedzi - te wszystkie zabiegi to proces budowania więzi przez docieranie do rozmaitych grup, ze względu na grupy pod względem wieku, płci czy innych kryteriów. Jeśli firma stosuje narzędzia strategii rynkowej (jak programy lojalnościowe) zapewne nie zauważy momentalnych, nawet oczekiwanych zysków ekonomicznych. Stworzy przy tym coś, co przełoży się na budowanie relacji z klientem, na długie lata.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2019-04-30 10:18:14
Tagi: zakupy, firmy, Przedsiębiorstwa