Kultura w Twoim domu

Z nami będziesz na bieżąco

Gazetka promocyjna – w jaki sposób ją odpowiednio przygotować?

Gazetki promocyjne to forma reklamy nadzwyczaj chętnie stosowana przez sieci sklepów, bez znaczenia od branży, w której działają. Mogą skorzystać z nich zarówno drogerie kosmetyczne, jak i sklepy budowlane czy markety spożywcze. Dzięki możliwości ukazania różnorakiej oferty artykułów oraz skonfrontowaniu wyrobów tego samego typu, gazetki przyciągają uwagę klientów i tym samym są dla nich nieocenioną pomocą. Jeśli wybierzemy gazetkę promocyjną, musimy zorientować się, jak odpowiednio ją zaprojektować, by spełniała swoją funkcję.

gazetka promocyjna
Najistotniejsze jest wyróżnienie loga firmy, tak, aby klient (strona tutaj) od razu wiedział, do kogo należy ta gazetka. W ogromie ulotek reklamowych, które trafiają obecnie do skrzynek pocztowych praktycznie można się zagubić, dlatego konsumenci wyciągają jedynie te, jakie ich naprawdę ciekawią, reszta trafia do śmieci. By tak się nie stało, należy także zatroszczyć się o przejrzystość gazetki oraz jej oprawę graficzną. Powinniśmy starannie przemyśleć, co i jak planujemy zaprezentować, aby gazetka nie była przeładowana informacjami. Co więcej istotne są atrakcyjne nagłówki, jakie mają wabić konsumentów i wyznaczać główne atuty produktów. Dzięki temu konsument nie wyrzuci gazetki, a zechce znaleźć dokładniejszą ofertę w Internecie bądź z miejsca pójdzie do sklepu, aby wszystko zweryfikować osobiście. Nie można zapomnieć, aby zadbać o prawdziwe dane – nic tak nie zraża, jak złe ceny, jakie przy kasie mogą być dużym rozczarowaniem przez co będzie musiało upłynąć sporo czasu, nim klient (secretclient.com) zdecyduje się na ponowne odwiedziny danego sklepu. Sporym błędem byłoby także nie określenie czasu, w którym gazetki promocyjne obowiązują. Rabaty najczęściej nie trwają dłużej aniżeli tydzień czy dwa, zatem musi być to skrupulatnie zaznaczone.



zysk firmy
Napisał: University of the Fraser Valley
Na podstawie: http://www.flickr.com
Jeśli nie chcesz rozczarować się swoją gazetką, a nie masz kwalifikacji, by ją wykreować, najlepiej jest wybrać odpowiednie biuro graficzne. Znając reguły ich tworzenia, łatwiej ci będzie zweryfikować czy gazetka jest stosownie zaprojektowana i czy będzie realizować cele, do jakich jest stworzona. Gazetki promocyjne mogą naprawdę znacznie podnieść zyski firmy oraz przyciągnąć nowych konsumentów zaciekawionych naszymi produktami.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2018-01-18 09:21:50
Tagi: Promocja, rabat, sklep, reklama, zysk, ulotka, market, gazetka, Upust