Kultura w Twoim domu

Z nami będziesz na bieżąco

Popularne formy reklamy zewnętrznej

Reklama zewnętrzna swoją popularność zawdzięcza przede wszystkim dwóm cechom: wysokiej częstotliwości kontaktów z przekazem, wypływającej z umieszczenia w przestrzeni ogólnodostępnej wielu nośników i prostego przedstawienia artykułu, bazującego na nośnych znakach oraz chwytliwych hasłach.


Dlatego też nośniki outdoorowe stanowią jeden z najistotniejszych, najstarszych oraz najpopularniejszych środków reklamy.




Jeśli chodzi o billboardy Łódź ich wziętość wynika z tego, iż umiejscowione są w ważnych ciągach komunikacyjnych dużych miejscowości, zarówno skierowanych do pieszych, jak też tych samochodowych.

Nie jesteś pewien odnośnie tego zagadnienia? Po prostu sprawdź szczegóły rękawice termoodporne przedstawione dokładnie tu. Wszystko zostało starannie opisane.

Najczęściej wybieranymi do tego punktami są centra miast, okolice punktów dystrybucji, wnętrza częstokroć uczęszczanych budowli typu galerie handlowe, metro, a także ulice o dużym natężeniu ruchu a także autostrady. Wyróżniają się większą powierzchnią (przede wszystkim reklamy wielkoformatowe) nad klasycznymi nośnikami reklamy.


bilboard
Na podstawie: flickr.com


Reklamy wielkoformatowe, billboardy Łódź i reklama pneumatyczna są doskonałe do uskutecznienia produktowej ogólnopolskiej kampanii czy jedynie lokalnej. Właśnie owa wszechstronność, uniwersalność powoduje, że sięgają po nie tak bardziej, jak również mniej słynne marki. Dodatkowym atutem, przyciągającym reklamodawców jest wprost niepoliczalny odbiór tego typu reklamy, w formie wielokrotnego kontaktu wzrokowego w ciągu miesiąca ekspozycji. Outdoor w przeciwieństwie do telewizji przenosi samo sedno reklamy. Tego typu reklama pomału się digitalizuje, zaś pojawiające się coraz to nagminniej ekrany zastępują tablice.




Na outdoor w naszym kraju z reguły stawia sektor żywnościowy, telekomunikacyjny i producenci napojów a także alkoholi.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2018-01-17 12:15:46
Tagi: marki, reklama, popularność, IT, produkt