Na czym polega sprzedaż bezpośrednia?
Co przychodzi ci najpierw na myśl, kiedy słyszysz - sprzedaż bezpośrednia? Ogromnej części osób wiąże się ona z namolnymi akwizytorami, zakłócającymi mir domowy w najmniej odpowiednich momentach.
Jest to niezbyt właściwe skojarzenie, gdyż sprzedaż face-to-face jest jedynie małą częścią tej koncepcji.
Przez dziesięciolecia wielką bolączką marketingowców była personalizacja przekazu. Kierowanie przekazu do odbiorcy masowego - bezkształtnego, statystycznego obywatela posiada co prawda własne zalety, jednakże nie zawsze się sprawdza. Poza tym, kierując reklamę do jednostek, istnieje duża szansa na sukces. Sęk w tym, że trzeba dysponować informacjami na jej temat, i nie idzie tutaj tylko o fundamentalne informacje socjodemograficzne, ale także o przyzwyczajenia, preferencje jak też
zachowania osobnika. Przed powstaniem Internetu ów głęboki wgląd był właściwie niewykonalny. Jednostki stosujące marketing -
więcej pod tym linkiem - bezpośredni (telefon) mogły znać tylko adres, płeć jak też wiek odbiorcy. Niekiedy udawało się także zdobyć dane o rocznym dochodzie. A gdy obywatele rozpoczęli licznie korzystać z internetu, biznes uzyskał dwa cenne atuty: po
pierwsze pozyskał nowy kanał marketingowej komunikacji, a po drugie - przebogate źródło informacji na temat ewentualnych i aktualnych klientów.

Napisał: tomasz przechlewski
Na podstawie: http://www.flickr.com
Marketing bezpośredni zaczął więc oznaczać maksymalną personalizację przesyłu, która przysparza się do zbudowania więzi z nabywcą.
To złożona relacja - z jednej strony firma poznaje wymogi jak też preferencje klienta, a z drugiej działa na niego, rozbudzając jego potrzeby a także motywując go do kupna.
Zobacz naszą następną witrynę. Tam opublikowaliśmy interesujące treści. Prosimy - doczytaj szczegóły (
https://account-pl.eu/swiadczone-uslugi/obsluga-ksiegowa-warszawa). Będzie nam niezwykle przyjemnie, jeżeli posty przypadną Ci do gustu.
Taka strategia marketingu bezpośredniego jest w stanie prowadzić do zadowalającego wzrostu sprzedaży.
Opublikowany przez Administrator w dniu 2018-01-17 11:56:46
Tagi: telefon, informacje, klient, zysk