Kultura w Twoim domu

Z nami będziesz na bieżąco

Na czym polega sprzedaż bezpośrednia?

Co przychodzi ci najpierw na myśl, kiedy słyszysz - sprzedaż bezpośrednia? Ogromnej części osób wiąże się ona z namolnymi akwizytorami, zakłócającymi mir domowy w najmniej odpowiednich momentach.


Jest to niezbyt właściwe skojarzenie, gdyż sprzedaż face-to-face jest jedynie małą częścią tej koncepcji.




Przez dziesięciolecia wielką bolączką marketingowców była personalizacja przekazu. Kierowanie przekazu do odbiorcy masowego - bezkształtnego, statystycznego obywatela posiada co prawda własne zalety, jednakże nie zawsze się sprawdza. Poza tym, kierując reklamę do jednostek, istnieje duża szansa na sukces. Sęk w tym, że trzeba dysponować informacjami na jej temat, i nie idzie tutaj tylko o fundamentalne informacje socjodemograficzne, ale także o przyzwyczajenia, preferencje jak też zachowania osobnika. Przed powstaniem Internetu ów głęboki wgląd był właściwie niewykonalny. Jednostki stosujące marketing - więcej pod tym linkiem - bezpośredni (telefon) mogły znać tylko adres, płeć jak też wiek odbiorcy. Niekiedy udawało się także zdobyć dane o rocznym dochodzie. A gdy obywatele rozpoczęli licznie korzystać z internetu, biznes uzyskał dwa cenne atuty: po pierwsze pozyskał nowy kanał marketingowej komunikacji, a po drugie - przebogate źródło informacji na temat ewentualnych i aktualnych klientów.


marketing bezpośredni
Napisał: tomasz przechlewski
Na podstawie: http://www.flickr.com


Marketing bezpośredni zaczął więc oznaczać maksymalną personalizację przesyłu, która przysparza się do zbudowania więzi z nabywcą.




To złożona relacja - z jednej strony firma poznaje wymogi jak też preferencje klienta, a z drugiej działa na niego, rozbudzając jego potrzeby a także motywując go do kupna.

Zobacz naszą następną witrynę. Tam opublikowaliśmy interesujące treści. Prosimy - doczytaj szczegóły (https://account-pl.eu/swiadczone-uslugi/obsluga-ksiegowa-warszawa). Będzie nam niezwykle przyjemnie, jeżeli posty przypadną Ci do gustu.

Taka strategia marketingu bezpośredniego jest w stanie prowadzić do zadowalającego wzrostu sprzedaży.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2018-01-17 11:56:46
Tagi: telefon, informacje, klient, zysk